Gənc nəsil və yaşlı nəslin fikirləri çox zaman bir-birinə zidd olub. Bu, əsas nümunə kimi yaşlı nəslin gəncləri yenilikçi, gənc nəslin isə yaşlı nəsli qədimi adlandırması ilə bağlıdır.
Bu məqalədə isə aradakı bu zidd fikirləri qırağa qoyub, hər ikisinin arasında körpü ola biləcək ortaq məsələlərdə bir-birlərinə necə dəstək ola biləcəkləri haqqında danışacağıq.
Texnologiya: Gənc nəsil, texnologiyaya daha yaxın olduğu üçün yaşlı nəsilə texnologiyaları öyrətmək və ya onlara kömək etmək üçün fərqli proqram və təlimlər təşkil edə bilər. Bununla da həm təhsildə həm də müasirlikdə bərabərlik yaşanar.
Dostluq və əlaqələr: Gənc və yaşlı nəsil arasındakı təması artırmaq üçün, yaşlılar təşkilatları, klublar və ya digər sosial qruplar, gənc insanların da qoşularaq, bir-birilərinə yaxınlaşmaq və yeni əlaqələr qurmaq üçün məkan yarada bilər.
Təcrübə imkanları: Yaşlı nəsil, təcrübə imkanlarına sahib olduğu üçün gənc nəsilə, ixtisas və təcrübələrdən istifadə etmək və onlara kömək edə bilər. Gənc nəsil isə yeni ideyalar və texnologiya tətbiqləri ilə yaşlıların təcrübələrindən istifadə etmək üçün yaxşı bir şans ola bilər. Onlar bu təcrübədən istifadə edərək, özləri üçün bir həyata keçirimə planı hazırlaya da bilərlər.
Mədəniyyət və ənənələr: Gənc nəsil yaşlı nəsilə mədəniyyəti və ənənələri öyrənmək və yaşlı nəsil də gənc nəsilə müxtəlif məşqçiliklər və təcrübələr təqdim etmək üçün bir-birilərindən öyrənə bilər.
Hər halda, gənc və yaşlı nəsil arasındakı körpü, əlaqələrin və gördüyü fəaliyyətlərin, digər fərqli məsələlərin bir kombinasionudur. Bu nöqtədən baxış, kritikal mənalılıq və anlayışlı, bir-biri ilə yaxşı münasibətlər qurmaq, iki nəsil arasında yaşlılıq fərqindən asılı olmayaraq faydalıdır
Mədəniyyət: Hər iki nəsilin arasında ortaq mədəniyyəti paylaşması, birləşmələrinə yol açır. Müxtəlif musiqi, film, kitab və digər mədəniyyəti ifadə üslubları, hər iki nəsilin paylaşa biləcəyi mədəniyyətə aiddir və bu onları bir-birinə yaxınlaşdırır.
Yeni imkanlar: Bəzi yaşlı nəsil üzvləri, yeni imkanlar ilə yeni olaraq tanış olsa da, onlar bu sahədən istifadəyə hazırdırlar. Gənc nəsil isə texnoloji imkanlardan daha yaxşı istifadə edir. Bu, hər iki nəsilin yeniliklərdə birləşməsinə imkan verir.
Bütün bunlar, gənc və yaşlı nəsil arasında birləşməyə köməkliklik edən yalnız bir neçə məsələdir. Mütəxəssislərin və əlaqələrin imkanları, bunların fərdi istəyi, nəticədə hər iki nəsil arasındakı birləşməni gücləndirir.
Bundan əlavə bizim yaşlı nəslin əlində olan güclü bir silah var bu təhsildir. Bəs bu barədə əlaqə üçün nə etmək olar?
Təzyiqsiz təhsil sistemləri ilə başa çıxmaq üçün dəstək proqramları tətbiq edilməlidir. Təhsil müəssisələrinə aid fərqli səviyyələrə nəzarət edin.
Məzunların işlərini əsaslandıran bir tələbə mentorluq proqramı tətbiq edilməlidir. Burada bizim yaşlı nəslin köməyi çox böyük ola bilər. Çünki yeni məzun olmuş biri iş tapmaqda və yaxud özü üçün hər hansısa yaxşı bir şey etməkdə əziyyət çəkir. Onlara mentor olaraq yaşlı nəslin nümayəndələri kömək ola bilər.
İnkişaf edən teknologiyaların tədrisindən təşkilatçılıq və cəmiyyət iştirakı ilə yararlanmaq. Bu, tələbələrin bu sahənin gedişində həddindən artıq tezliklə çox versiya yaratmağı mümkün edir.
Dərs biliyi və müəllim təlimi üçün təşkilat və dəstək proqramları tətbiq edilməlidir. Bu, müəllimlərə tədris etmək üçün daha effektiv metodologiyaları öyrənməyi və təlim etməyi təmin edir.
Özünü daha yaxşı tanımaq və tələbələrin müvəffəqiyyətini artırmak üçün bir tələbə təlimi və mentorluq proqramı hazırlamaq. Bu, tələbələr üçün öz məqsədlərini düzəldir və onların xarakterinin və tələbəliklərinin inkişafına köməkliklik edir.
Bütün bunlar, təhsilin yaxşılaşdırılması vəsaitləri olaraq qəbul edilə bilər. Tədris, və tətbiq edilməsi və səlahiyyətlənmə şərtləri arasında uyğun bir nisbətlilik sağlamaq lazımdır.
Ülfət İbrahimli
Azərbaycan Dövlət Iqtisad Universiteti
Mühəndislik fakültəsi, II kurs
Yazı “XXI Əsr Təhsil Mərkəzi ” İctimai Birliyinin Azərbaycan Respublikasının Elm və Təhsil Nazirliyinin maliyyə dəstəyi ilə “Təhsilalanlar arasında ictimai fəallığın dəstəklənməsi” layihəsi çərçivəsində hazırlanıb