USD
1.7000
%0,47
EUR
2.0183
%0,47
GBR
2.3633
%0,47
RUB
0.0232
%0,47
TRY
0.2009
%0,47
  • Haqqımızda
  • Gündəm
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • Sosial
  • Foto
  • Araşdırma
  • Müsahibə
  • Digər
    • Mədəniyyət
    • İdman
    • Dünya
    • Təhsil
    • Hadisə
    • Səhiyyə
    • Din
    • Bölgə
    • Maqazin
    • Maraqlı
    • Video
  • Əlaqə

“Azercell”in müştəri məmnuniyyəti göstəricisi son altı ayda 90%-i keçdi

Sosial

17-08-2020, 18:00

“Azercell”in müştəri məmnuniyyəti göstəricisi son altı ayda 90%-i keçdi“Azercell Telekom” MMC 2020-ci ilin ilk yarısı üçün Əlaqə Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin sayı və onların araşdırılması ilə bağlı nəticələri təqdim edib. Belə ki, cari ilin ilk 6 ayında ” Azercell-in Əlaqə Mərkəzinə 2.300.000 müraciət daxil olub ki, onların 2.210.000-i və ya 96% cavablandırılıb və müştərinin müraciəti üzrə məsələlər dərhal həllini tapıb. Aylar üzrə bu göstərici 90-98 faiz arasında dəyişib.

foto.info.az xəbər verir ki, “Azercell”də cari ilin ilk yarısında xidmət səviyyəsinin göstəricisi ortalama 82% təşkil edib ki, bu, müasir dövrdə Avropa standartlarına əsasən çağrı mərkəzlərinin fəaliyyəti üçün yüksək nəticədir. Məlumat üçün bildirək ki, xidmət səviyyəsi - operatorun zəngi nə dərəcədə tez cavablandırması və müvafiq olaraq daxil olan müraciətin araşdırılması müddətinin qısalığını göstərir və mütləq şəkildə müştəri məmnuniyyətinə təsir etməklə yanaşı, təşkilatın imici üçün də əhəmiyyət kəsb edir. Həmçinin, Avropa standartlarına görə müştəri məmnuniyyəti göstəricisi 80%-dən yuxarı olmalıdır ki, son altı ayda “Azercell”də bu göstərici 90%- dən artıq təşkil edib

5 milyonluq abunəçi ailəsinin rahatlığını təmin edən “Azercell” ilk növbədə, müasir iş və yaşayış şəraitini nəzərə alaraq, abunəçilərinin müraciətlərini yeni platformalarda onlayn qaydada cavablandırır. Belə ki, 2019-cu ilin son rübündən etibarən “Azercell”in onlayn müştəri xidmətləri sahəsində cavab platformalarının sayı dəfələrlə artırılıb. “Kabinetim” tətbiqetməsinə çat bölməsi əlavə olunub ki, proqrama daxil olan müştərilər birbaşa bu çatda müraciətlərini çatdıra bilirlər; eyni zamanda Play Market və AppStore üzərindən abunəçilərin tətbiqlə bağlı rəy bildirmək və suallara cavab almaq imkanı da işə salınıb. Ötən ilin noyabrından etibarən online xidmət 24/7 iş rejiminə keçib; Facebook-da müştərilərin müraciətləri fərdi çatda birbaşa qəbul edilməyə başlayıb. Bununla yanaşı, 2020-ci ilin əvvəlində “Azercell” onlayn müştəri xidmətləri sahəsində yenilikləri təqdim edib, belə ki, abunəçilər arasında populyarlaşan yeni Telegram sosial şəbəkədə “Azercell Bot” yaradılıb və uğurla tətbiq olunur.

Rəqəmlərə gəldikdə, 2020-ci ilin ilk 6 ayında ötən ilin müvafiq periodu ilə müqayisədə “Azercell”ə daxil olan online müraciətlərin sayı təxminən 10 dəfə artıq olub. 2019-cu ilin ilk yarısında Online Çat vasitəsilə şirkətə 23 mindən yuxarı müraciət daxil olmuşdusa, bu il üçün bu göstərici 208 mindən çox olub. Keçən ilin dekabrında fəaliyyətə başlayan Facebook üzərindən fərdi çat sayəsində təkcə 6 ay ərzində 23.743 müraciətə baxılıb. Eyni zamanda, email vasitəsilə daxil olan və cavablandırılan müraciətlərin sayı da artıb: bu ilin 6 ayında email-la daxil olan 5538 məktubun hamısı cavablandırılıb. Bundan əlavə, Korporativ müştərilər üçün Telefon Mərkəzi ilk 6 ay ərzində - 49 min zəng və 16 min onlayn müraciət qəbul edib, Premium statuslu müştərilər üçün fəaliyyət göstərən xüsüsi Telefon Mərkəzi isə 55 min zəng qəbul edib. Beləliklə, 2020-ci ilin ilk yarısında “Azercell”in Əlaqə Mərkəzi kanalları vasitəsilə 2 milyondan artıq müraciət cavablandırılıb.

Xüsusi olaraq qeyd edilməlidir ki, son aylar ölkəmizdə pandemiya ilə əlaqədar elan edilmiş karantin rejimi səbəbindən “Azercell” şirkətinin Əlaqə mərkəzi gücləndirilmiş iş rejimində çalışır. İşçilər üçün dərhal evdən işləmə şəraiti yaradılıb. Karantin rejimini nəzərə alaraq, “Azercell Telekom” öz abunəçilərinə evi tərk etməməsi və insan sıxlığı olan yerlərə getməməsi üçün distant xidmət kanallarından istifadəni tövsiyə edib. Qeyd edək ki, Azərbaycanda mobil rabitə bazarının lideri, 5 milyon vətəndaşın seçimi olan “Azercell Telekom” MMC hər zaman müştərilərinin rahatlığını düşünür və daima müştəri xidmətləri sistemlərinin ən qabaqcıl və innovativ modellərinin təkmilləşdirilməsi və tətbiqi üçün çalışır.

Paylaş:
Digər xəbərlər

Təhsil

11-08-2020, 12:39

Buraxılış imtahanlarının nəticələri elan olunub

Video

5-08-2020, 10:56

Beynəlxalq Bank müştəriləri incidir - GİLEY

İqtisadiyyat

28-07-2020, 13:36

Adını dəyişən bankın zərəri 2 dəfə artdı: - Kapitalı azalır

Gündəm

28-07-2020, 12:19

Növbəti BAĞLANACAQ BANK: "Muğan Bank"... özünə gələ bilmir! - 1,8 milyonluq zərər

Təhsil

26-06-2020, 12:38

DİM magistraturaya qəbulun nəticələrini açıqladı

İqtisadiyyat

11-06-2020, 15:09

Bu məhsulların qiyməti ucuzlaşıb - Siyahı

Sosial

19-05-2020, 15:52

Azərbaycana səfər edənlərin sayı 36%-dan çox azalıb

Gündəm

13-04-2020, 14:57

Mexaniki sayğacların göstəricilərinin elektron qaydada təqdim edilməsi xidməti istifadəyə verilib

Dünya

10-03-2020, 12:52

Latviya rəhbər qadınların sayına görə Aİ-də birinci yerdədir

Son xəbərlər
  • Bugün, 12:46
    Özünü “peyğəmbər” kimi təqdim edən şəxsin ƏSL NİYYƏTİ üzə çıxdı
  • Dün, 22:21
    Ərdoğan Şahbaz Şəriflə telefon danışığı aparıb
  • Dün, 22:19
    Fidan NATO baş katibi ilə Ukrayna müharibəsini müzakirə edib
  • Dün, 12:26
    ABŞ Maliyyə naziri Ağ Evdə İlon Maskla toqquşdu — gərginlik fiziki qarşıdurmaya çevrildi
  • 7-06-2025, 21:38
    Belarusda 7 minə yaxın informasiya resursu “ekstremist” elan edilib
  • 7-06-2025, 21:34
    Ruslan İzzətlinin oğluna məktubu: “Fərqli düşünməyin cəzası həbsxanadır”
  • 7-06-2025, 21:28
    Afiəddin Məmmədovun həbsdə təhdid edildiyi bildirilir
  • 7-06-2025, 15:09
    Paşinyan Azərbaycan respublikasını və xalqını təbrik edib
  • 7-06-2025, 12:46
    Elm öyrənməzdən əvvəl ədəb-əxlaq öyrənmək
  • 7-06-2025, 02:46
    Dünyada gəlir bərabərsizliyi rekord həddə çatıb – Azərbaycanda vəziyyət necədir?
  • 6-06-2025, 12:21
    Daşkəsəndə Qurban bayramı münasibətilə sosial yardım aksiyası keçirilib
  • 6-06-2025, 11:35
    Ölkə üzrə 135 ünvanda qurbanlıq heyvanların satışı və kəsimi təşkil edilib
  • 6-06-2025, 07:02
    Almaniyanın Azərbaycandakı səfirliyi əvvəlki xarici xidmət provayderi Visametric ilə əməkdaşlığa son qoyub
  • 6-06-2025, 06:53
    Bu gün Qurban bayramıdır
  • 5-06-2025, 20:00
    CSIS: Ukrayna müharibəsində ümumi itkilər 1,4 milyona çatıb
  • 5-06-2025, 19:58
    “Sea Breeze”də daha bir süni ada inşa edilir
  • 5-06-2025, 19:54
    Azərbaycanla Rusiya arasında ikitərəfli münasibətlər müzakirə olunub
  • 5-06-2025, 19:48
    BMT: İrandan Əfqan ailələrin deportasiyası kəskin artıb
  • 5-06-2025, 19:39
    Ərdoğanla Paşinyan arasında telefon danışığı olub
  • 5-06-2025, 19:30
    Bir evin təmirinə 52 min manat: Ballıca kəndində təmir müqaviləsi diqqət çəkdi
  • 5-06-2025, 19:20
    Paşinyan: “Bundan sonra Robert Koçaryanın adını çəkəndə deyəcəm — rüşvətxordur”
  • 5-06-2025, 19:18
    “Toplum TV işi” üzrə daha dörd nəfərə ittiham elan olunub
  • 5-06-2025, 19:16
    Fatimə Mövlamlı həbsxanadan məktub yazdı: “Üzüm burada da gülür, kefim kökdür”
  • 5-06-2025, 16:23
    Paşinyan sosial şəbəkədə qalmaqallı cavab verdi: “Mən türkün ayaqlarını yalayıram?”
  • 5-06-2025, 16:19
    “AzerGold” QSC və RİİB Daşkəsəndə ekoloji tədbirlər keçirib
  • 5-06-2025, 15:59
    Şair İlkin Ziyadan həbsdə olan jurnalist Şəmşad Ağaya şeir dəstəyi
  • 5-06-2025, 15:52
    Prezident İlham Əliyev Azərbaycan xalqını Qurban bayramı münasibətilə təbrik edib
  • 5-06-2025, 15:50
    Adil Əliyev: “Məni tanıyan kimsə bu yalana inanmır”
  • 5-06-2025, 15:41
    Məmməd İbrahim və oğlu qara maskalı şəxslər tərəfindən saxlanılıb, sonradan sərbəst buraxılıb
  • 5-06-2025, 15:36
    Əli Zeynal Təcridxanadakı Vəziyyəti İctimailəşdirdiyinə Görə Təhdid Olunur
  • 5-06-2025, 15:29
    Muay-Tay Federasiyasının sədri Araz Musayev: “Məni Suraxanı Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı Adil Əliyevin tapşırığı ilə bıçaqlayıblar”
  • 5-06-2025, 10:44
    Prezident İlham Əliyev Minifutbol üzrə Dünya Çempionu Olan Azərbaycan Yığmasını Qəbul Edib
  • 5-06-2025, 10:38
    AJET Naxçıvan və Gəncədən İstanbul Sabiha Gökçen Hava Limanına Birbaşa Uçuşlara Başladı
  • 5-06-2025, 10:33
    Fazil Qasımov Aclığı Davam Etdirdiyi Üçün “Karser”də Saxlanılır
  • 5-06-2025, 10:27
    Abonentlər “Azercell”dən Kütləvi Şəkildə İmtina Edir
Daha çox
Çox oxunanlar
3-06-2025, 02:15
Sərhədsiz Reportyorlar: Azərbaycanda müstəqil medianın boğulması sürətlənir
4-06-2025, 00:34
Fransa məhkəməsi Məhəmməd Mirzəlini öldürmək istəyən Xəyyam Haqverdiyevi 10 il həbs cəzasına məhkum etdi
7-06-2025, 12:46
Elm öyrənməzdən əvvəl ədəb-əxlaq öyrənmək
7-06-2025, 02:46
Dünyada gəlir bərabərsizliyi rekord həddə çatıb – Azərbaycanda vəziyyət necədir?
5-06-2025, 15:29
Muay-Tay Federasiyasının sədri Araz Musayev: “Məni Suraxanı Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı Adil Əliyevin tapşırığı ilə bıçaqlayıblar”
5-06-2025, 10:38
AJET Naxçıvan və Gəncədən İstanbul Sabiha Gökçen Hava Limanına Birbaşa Uçuşlara Başladı
Müsahibə
22-02-2025, 21:24
Fransa mətbuatı Azərbaycanda media orqanlarının hakimiyyəti tərəfindən bağlandığını yazır
3-01-2025, 21:34
Bloger Rəşad Ramazanov həbsxanada saxlanma şəraitindən şikayətlənib
4-12-2024, 21:00
Vəkillərə Rüfət Səfərovla konfidensial görüşə imkan verməyiblər
10-10-2024, 19:37
"Heç kim bizə heç nə edə bilməz!"
6-10-2024, 19:14
Aclıq edən vicdan məhbusu Famil Xəlilov həbsxana rəhbəri tərəfindən “mükafatlandırılıb”
4-10-2024, 23:43
Fransa mətbuatında Qənimət Zahid, qətlə yetirilən Vidadi İsgəndərli barədə məqalə dərc edib
Araşdırma
7-06-2025, 21:38
Belarusda 7 minə yaxın informasiya resursu “ekstremist” elan edilib
7-06-2025, 21:34
Ruslan İzzətlinin oğluna məktubu: “Fərqli düşünməyin cəzası həbsxanadır”
7-06-2025, 21:28
Afiəddin Məmmədovun həbsdə təhdid edildiyi bildirilir
7-06-2025, 02:46
Dünyada gəlir bərabərsizliyi rekord həddə çatıb – Azərbaycanda vəziyyət necədir?
5-06-2025, 19:58
“Sea Breeze”də daha bir süni ada inşa edilir
5-06-2025, 19:30
Bir evin təmirinə 52 min manat: Ballıca kəndində təmir müqaviləsi diqqət çəkdi
Sosial
Özünü “peyğəmbər” kimi təqdim edən şəxsin ƏSL NİYYƏTİ üzə çıxdı
Afiəddin Məmmədovun həbsdə təhdid edildiyi bildirilir
Daşkəsəndə Qurban bayramı münasibətilə sosial yardım aksiyası keçirilib
Ölkə üzrə 135 ünvanda qurbanlıq heyvanların satışı və kəsimi təşkil edilib
Bir evin təmirinə 52 min manat: Ballıca kəndində təmir müqaviləsi diqqət çəkdi
“Toplum TV işi” üzrə daha dörd nəfərə ittiham elan olunub

Sizin reklam burada

E-mail:admin@foto.info.az

300x250

Sosial şəbəkələrimiz:
  • Gündəm
  • Siyasət
  • Din
  • Foto
  • Hadisə
  • Bölgə
  • Araşdırma
  • Maqazin
  • Dünya
  • İdman
  • Video
  • Müsahibə
  • Mədəniyyət
  • Sosial
  • İqtisadiyyat
  • Təhsil
  • Səhiyyə
  • Maraqlı
  • Təsisçi və baş redaktor: Tərlan Novruzov
  • E-mail: admin@foto.info.az | foto.info.az@gmail.com
Müəllif hüquqları qorunur. Foto.info.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
Copyright 2023 Foto.info.az
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə